søndag den 15. februar 2015

Vind: Vægkalender fra HouseLab



Der hænger en pæn kalender på min køkkenvæg. Den er fra HouseLab og fyldt med fine farver og mønstre. Og nu kan du vinde en magen til - lige tidsnok til, at foråret begynder. Bagest i kalenderen er der pæne postkort, lige til at rive ud og sende sammen med en sød hilsen.

Sådan deltager du:

  • Følg bloggen på Bloglovin' (og giv gerne indlægget et hjerte med på vejen) eller på Facebook
  • Smid en kommentar til dette indlæg. 

Du må naturligvis også meget gerne smutte forbi HouseLabs egen Facebook-side, og give den et like. Jeg finder en heldig vinder på søndag d. 22. februar. Pssst! Lige nu er kalenderen på tilbud og kan købes for kun 99 kr. lige her






5 kommentarer:

  1. Den er altså fin, den kunne jeg godt bruge :)

    SvarSlet
  2. Ej, den er fin! Endelig en kalender, som jeg gerne vil have hængende :)
    God søndag.
    Mvh. Marlene
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. kunne jeg bestemt godt bruge :D

    SvarSlet
  4. Det ville være lækkert med en ny kalender,mangler en ny. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Sikke en fin kalender - den ville jeg gerne vinde ;)

    SvarSlet