søndag den 2. februar 2014

High Five til & Other Stories

Jeg har haft den allerrareste weekend i København, hvor der er blevet tanket godt op på venindehyggekontoen. Om torsdagen stod der koncert med fine Veronica Maggio på programmet, og nøj, hvor var jeg høj på svenskerpop og skrål-med-stemning bagefter. Jeg har et stort pigecrush på den seje sangfugl og hendes melankolske melodier, der forkæler min indre poppige. Særligt dette nummer fra hendes seneste plade får mig til at klappe i hænderne (ligeledes gør videoen, der leder tankerne hen på en af mine filmfavoritter, The Royal Tennenbaums)

Det var ikke kun frøken Maggio, der fik mig til at juble denne weekend; & Other Stories gjorde det også ret godt. Jeg kunne tilbringe timevis i den butik og måtte nærmest slæbes derfra, da mine tålmodige shoppemakkere havde fået nok. Jeg fik hapset en masse lækkerier, og især er jeg begejstret for mine nye støvler og fine accessories: 


Jeg glæder mig til at indvie stylterne sammen med en pæn kjole, der også røg ned i posen. Et højt high five til & Other Stories fra en glad Aalborgpige, der synes, hendes by er en smule lille lige nu.

English recap: I spent the best weekend in Copenhagen, which kick started with an amazing concert with favorite Swedish pop queen Veronica Maggio. Friday was shopping day, and I fell even more in love with & Other Stories, particularly their fabulous shoes and accessories. I can't wait to wear my new boots with the black dress that also found its way into my bag. 

4 kommentarer:

  1. Haps! Stor misundelse på "stylterne" sendt afsted herfra :D De er da helt vildt lækre! Hvor meget kostede de?

    SvarSlet
  2. Hej Xenia
    Ja, jeg er også bare tosset med dem! :-) De koster 1150 og kan købes lige her: http://www.stories.com/Shoes/Knee_boots/Suede_knee_boots/582739-2934150.1

    SvarSlet
  3. Good buys ;)
    Emilie
    http://www.mylittlefashiondiary.net/

    SvarSlet