onsdag den 19. februar 2014

Valentin og Corydon


Jeg har altid haft et ambivalent forhold til Hr. Valentin og hans kærlighedsdag; en del af mig synes, det er fjollet, at kalenderen skal diktere, hvornår vi gør noget ekstra for hinanden, og hverken min kæreste eller jeg har de store forventninger til d. 14. februar.  Alligevel kunne jeg ikke andet end blive jublende lillepigeglad, da jeg på vej til middag med svigerforældrene blev overrasket med en lille, sort æske, der indeholdt et ultrafint smykkesæt fra Pernille Corydon. Han er ret sød, min kæreste, og ham Hr. Valentin er vist heller ikke så ringe endda. Jeg er hooked.

English recap: My boyfriend and I never made a big deal of Valentine's Day, and even though it feels great to do a little something extra for the ones you love, I think the little gestures be equally special on any of the remaining 364 days of the year. Still, I couldn't help but be touched and excited when my boy surprised me with a little black box containing a lovely jewellery set from Pernille Corydon. He's kinda sweet, and that Mr. Valentine is not so bad either. I'm hooked.

2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor fint - så kan man hurtigt blive Valentinsfan!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis. Der skal ikke meget til, før man er omvendt ;-)

      Slet