søndag den 27. oktober 2013

En kærlighedskrønike til din søndag

Hvad skal du lave i aften? Jeg har et forslag: du skal se Samme Dag Næste År. Den kommer på TV2 kl. 21.00 og er en af de fineste kærlighedsfilm, jeg kender:




I Samme Dag Næste År (One Day) følger vi gennem tyve år forholdet mellem to mennesker, der trods deres forskelligheder og skæbnens benspænd aldrig helt kan give slip på hinanden og det, der skete den dag til dimissionsfesten. Det er en varm, humoristisk og medrivende fortælling om et særligt venskab og hverdagens triste tendens til at sætte sig i vejen. Jeg glæder mig til at sætte en kop varm kakao på sofabordet, hive et uldtæppe op om ørerne og tilbringe aftenen i selskab med fine Hathaway og ret så pæne Sturgess. 







English Recap: The beautiful and captivating movie One Day, which chronicles the complicated yet strong friendship between two very different people through twenty years, is showing on TV tonight; I can't wait to curl up with a blanket and a cup of cocoa and spend an evening with Hathaway and Sturgess (who, by the way, is pretty cute). 

2 kommentarer:

  1. Jeg så den, og græd som et bette barn! Jeg er en sucker for romantiske film, men slutningen.. øv :(


    Anne Cathrine
    www.annecathrinebro.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er simpelthen så sørgelig! :'-(

      Slet