tirsdag den 29. oktober 2013

Min kærestes skjorte


Shirt: My boyfriend's
T.shirt: Gina Tricot
Skirt: Vintage/Episode
Boots: Jeffrey Campbell
Watch: Marc by Marc Jacobs

Min kæreste har mange skjorter. Og rigtig mange af dem er ternede. Ja, han er med på moden, men indtil for nylig var hans ternede venner ikke just øverst på min favoritliste. Nu, hvor jeg selv låner dem, må jeg tage min rynken på næsen tilbage og overgive mig; jeg er blevet terntosset. Det er en smule fjollet, at man sådan fluks kan skifte mening, fordi moden dikterer, at noget er pænt. Men egentlig også ret så interessant. 

Jeg er i øvrigt begyndt at bruge Stylight, så for fremtiden kan I klikke Jer derind, hvis I har lyst til at se, hvor I kan købe de klæder, jeg har på - eller hvis I bare har lyst til at kigge på inspirerende looks fra inspirerende damer. I kan finde min profil her.

English recap: My boyfriend has a ton of checked shirts, and they've never really been friends of mine - until now. Now, as I've surrendered to the tartan trend, I like to wear them myself. They're perfectly oversize and oh so nineties. It's funny how you can suddenly change your mind about something just because its fashionable. 

On another note I've started using Stylight, so in the future you can stop by my profile if you want to know where to shop the items I'm wearing - or if you just want to browse through thousands of inspiring looks.

4 kommentarer:

  1. Jeg hugger også min kærestes skjorter, men han er ikke så vild med det. Har tilbudt, at han da bare kan låne af mit tøj til gengæld, men det frister åbenbart ikke ;) Jeg synes, det er rigtig fint, det du har på her. Måske jeg også selv skulle grave min læder nederdel frem snart...

    /Cindi

    http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Nej, jeg tror egentlig heller ikke, min kæreste er så glad for det, men han må lære at finde sig i det ;-)

      Slet
  2. Det er så fedt sammensat :-) Elsker det rå med det feminine snit - well done!

    /Linda

    SvarSlet