lørdag den 2. november 2013

Ugens app: A Beautiful Mess

 Billeder fra A Beautiful Mess.

Hvis du er en Instagram nørd som jeg, kender du sikkert allerede A Beautiful Mess app'en - og hvis du følger mig på Instagram, ved du sikkert også, at jeg knuselsker dette smadderfine og kreative billedredigeringsprogram. Det er überkreative Elsie og Emma, som skriver bloggen af samme navn, der står bag denne min favorit foto app, og hvis du er til DIY projekter, overdådige opskrifter og vintage vibes, synes jeg i øvrigt, du skal lægge vejen forbi bloggen også. Med A Beautiful Mess, som koster bare 7 kr., kan du ved hjælp af pæne og sjove rammer, filtre og tekster gøre dine billeder lige dét rarere at kigge på, inden du uploader dem på fx Instagram eller Facebook. Her er et par af de billeder, jeg har pyntet ved hjælp af A Beautiful Mess:


God weekend! Og husk at forevige den.

English recap: If your an Instagram nerd like me you probably already know about the A Beautiful Mess app - and if your an Instagram follower of mine you probably also know that I'm crazy about this cute photo editing program. With A Beautiful Mess, which you can read much more about on the creators' blog here, you can spice up your photographs by adding fun and pretty borders, doodles, filters, and fonts before uploading to Instagram or Facebook. Above are some of the photographs which I have edited with A Beautiful Mess. Have a wonderful weekend. And don't forget to capture it.

2 kommentarer: