onsdag den 12. november 2014

Fem fine kalenderlys

Er det for tidligt at tale om jul? Nej vel? Godt så. Jeg har altid været lidt allergisk overfor de klassiske kalenderlys med knaldrøde tal og gran i skrigende grøn (som i jeg synes virkelig ikke, de er kønne). Men jeg knuselsker julen og skal naturligvis tælle ned på alle tænkelige måder. Og heldigvis findes der masser af stilfulde og dekorative kalenderlys - her er fem af mine favoritter: 


 By Nord, 199 kr.

 Holmegaard, 96 kr.

 SKANDINAVISK, 200 kr.
Holmegaard, 79,95 kr.

Allermest elsker jeg det fra SKANDINAVISK - de kan altså et eller andet med kunstfærdige former og farver.

English recap: Is it too early for Christmas themes? No? Okay, good. I love counting down with a cozy, decorative Christmas candle. Above are five of my favorites this year.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar