torsdag den 17. april 2014

Ti forårsfund under 500

 
Links fra venstre: Nederdel: Warehouse (290 DKK), sneakers: H&M (179 DKK), solbriller: A.J. Morgan (180 DKK) denim jakke: Gina Tricot (349 DKK) peplum top: & Other Stories (275 DKK) bukser: Zara (299 DKK), t-shirt: Maison Scotch (400 DKK), pung: Stine Goya (400 DKK), blazer: Asos (440 DKK), kjole: Selected (499 DKK)
 
Jeg er tilbage i blæst og gråvejr efter fire fantastiske feriedage i solrige Sydfrankrig. Vi boede i fine Antibes, der ligger perfekt mellem Nice og Cannes, og som I måske har spottet på Instagram, har jeg set på pæne både og spist macarons i store mængder. Jeg er høj på ferie og forårsfornemmelser, og selvom Danmark er kold i dag, shopper jeg farverige forårsvarer hos mine yndlings webshops. Jeg drømmer om pasteller, blazere, blomsterprint og lette kjoler.
 
English recap: I'm back from a wonderful four days in sunny Southern France, where I've been watching beautiful boats and eating macaroons. I'm high on spring fever, and even though it's grey and windy outside, I'm spending my day shopping for flower prints, pastels and light summery dresses in my favourite web shops.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar