onsdag den 20. august 2014

Vind: Hårforkælelse fra hh simonsen


Hurra for forkælende stylingprodukter, der er gode ved både håret og budgettet. Og hurra for at der ligger tre hits fra hh simonsen på mit bord og venter på at blive sendt til en af jer. Du kan vinde:

Du er med i konkurrencen om den forskønnende vinder-trio ved at smide en kommentar til dette indlæg og følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Jeg trækker en vinder onsdag d. 27. august kl. 20.00.


English recap: Sorry, this giveaway is for Danish readers only. 

11 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt bruge lidt forkælelse. ��

    SvarSlet
  2. Sikke en suuuper SKØN giveaway! :D Den ville jeg bare eeeelskee at vinde ;)

    ...Mit lange hår er desværre gået hen og blevet virkelig trist og glansløs af sommerens hidsige sol:( Og det er faktisk blevet lidt en kamp, at skulle ''tæmme'' manken hver morgen... Ihh, det kunne bare være helt fantastisk, at vinde sådan et fedt kit og få lidt styr på lokkerne igen :D

    Ha' en dejlig august :) ...og forhåbentlig nogle skønne sensommerdage med lidt flere solstrejf...

    Mange hilsner fra Linn

    SvarSlet
  3. Det ser fantastisk ud. Håber, jeg kan være den heldige

    SvarSlet
  4. Deres wet brush er genial! Og jeg kunne godt bruge en ekstra til tasken.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. uhh lækkert :D følger begge steder :)

    SvarSlet
  6. Super lækker præmie - jeg krydser fingre

    SvarSlet
  7. Sikken en lækker præmien,følger begge steder,deltager.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Lige noget for mine slidte sommerlokker! Følger begge steder :)

    Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

    SvarSlet
  9. Mit hår trænger virkeligt til førstehjælp, så jeg ville blive lykkelig, hvis sættet landede ved mig :)

    Jeg følger med begge steder.

    /Ann (annmortensen86@gmail.com)

    SvarSlet