fredag den 10. maj 2013

Like a man


 
Blouse & Trosers: Vintage
Belt: H&M
Watch: Marc by Marc Jacobs
Boots: Bianco
 
Today I'm dressed like a man. At least that's what my boyfriend tells me. I guess he's half right, since I am wearing men's trousers. Some days just call for loose clothes. Anyway, I hope you're all having a lovely Friday. Personally I'm in a pretty good mood, cause I'm about to head to Copenhagen to spend the weekend with four of my ladies. I can't wait to put my thesis on hold and just enjoy myself for a whole 2,5 days. Have a wonderful weekend.
 
Dansk: Jeg håber, I nyder fredagen. Jeg er på vej til København, hvor jeg skal tilbringe de næste par dage sammen med et par søde veninder. Hav en dejlig weekend.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det en god idé med herrebukserne! Tror jeg vil se, om jeg ogsaa kan spotte et par, näste gang jeg kommer forbi en genbrug :)

    /Cindi

    http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre. Jeg ejer selv en hel del herrebukser, som jeg har fundet i genbrug :-)


      Tine

      Slet