torsdag den 11. september 2014

Skønhedsfavoritter, del II


Tilbage i april fortalte jeg om fem favoritter i min hjemme-skønhedsafdeling. De er stadig store stjerner, men der er kommet flere til, der også vil have en plads i spotlyset. Og det skal de få. Lige nu har jeg optur over: 

Clear Improvement Charcoal Mask, Origins
Lækker lermaske, der renser og opfrisker min hud og henter den glød tilbage, der har det med at forsvinde.

Salt Water Spray, Trines Wardrobe
Juhu for strandhår i september. Jeg bruger Trines saltvandsspray, inden jeg føntørrer mit hår, eller efter jeg har lavet lette bølger med glattejernet. 

Heat Protection Spray, HH Simonsen
Jeg er vild med den sommerlige citrusduft af HH Simonsens varmebeskyttelsesspray. Og så gør den mit hår blødt og lækkert, uden det bliver fedtet. 

Den fineste efterårsgrønne farve, som mine negle kommer til at leve i resten af året. 

SOS til mine tørre og farvetrætte lokker, som man i øvrigt kan vinde lige her.

Dip Brow Pomade, Anstasia Beverly Hills
Der var engang, jeg havde pæne, fyldige øjenbryn. Så blev jeg tretten år og fik den gode idé at rette dem til med et barberblad, som jeg havde set min mor gøre det. Og væk var de. Næsten i hvert fald. Nu har jeg kun antydningen af øjenbryn, og det er svært at tegne dem op, uden det ser for kunstigt ud. Men Anastasias hypede dipbrow pomade er noget nær et makeup-mirakel. Jeg kan ikke sige nok rosende ord om denne vinder-dåse, men jeg synes, I skal gå på YouTube og få syn for sagen.

English recap: Meet the stars of my home beauty department.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar