torsdag den 29. januar 2015

Stine Goya SS15 | Mine favoritter







Jeg bliver altid betaget af Stine Goyas eventyrlige og farverige univers. Og jeg synes, at hun har ramt plet endnu engang med årets forår/sommer-kollektion, der så småt er ved at lande i butikkerne. Jeg elsker pastellerne og de bløde silhuetter, der er klassisk Stine Goyask, men også grafiske print i skarpe farver frister. Jeg kan ikke beslutte, hvilke af sagerne, jeg elsker mest, men der er ingen tvivl om, at en (eller flere) af dem skal flytte ind i min forårsgarderobe (...forår... åh, hvor jeg glæder mig..). Nogle af de lækre sager kan erhverves her i Stine Goyas webshop. Og pssst! Hvis du som mig er til pæne print og fristende pasteller, vil du sikkert også være vild med Muuse's seneste kollektion. Se den her.

English recap: As usual I am so in love with Stine Goya's SS collection. The pastels, the girly prints and the soft silhouettes.. I mean... gorgeous! Some of the items have already landed on her web shop, which you'll find here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar