tirsdag den 6. januar 2015

Udsalgsfavoritter | Til garderoben



1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Juhu for januarudsalg og tilbudsjagt. Jeg har netop klikket et par sager hjem fra både Ganni og Goya, og med ét blev den ellers så triste og ruskende januaraften helt rar. Siden sidst er jeg blevet husboer. Min kæreste og jeg er nemlig flyttet i vores nye hjem, og det er overvældende og helt enormt dejligt - jeg glæder mig til at vise jer billeder, når vi er kommet godt på plads. 

Mine favorit-udsalg:

Youheshe.com
Farfetch.com
Stinegoya.com
Shopbop.com
Ganni,com
Stories.com


English recap: It's funny how a little sale shopping can brighten up even the greyest and rainiest of January evenings. I just purchased a few goodies from Stine Goya and Ganni, and above are some other of my sale favorites. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar